Noppa Cleanin tarina on hauska – se sai alkunsa kun kesätöitä ei ollut.
– Yksi yrityksen liikeidea onkin luoda nuorilla kesätyöpaikkoja. Tosiasiahan on se, että tekijöitä on enemmän kesätöitä. Tämä ongelma on ollut olemassa jo pitkään.
Muiden nuorten palkkaamisen myötä Hietala itse on voinut keskittyä firmansa markkinointiin ja asiakashankintaan. Nuoresta innosta onkin ollut apua.
– Meillä on ollut sloganina ”kyllä nuoretkin osaavat”. Hienointa on, ettei meidän tarvitse enää kaupata itseämme yhtä aktiivisesti kuin ennen: nyt asiakkaat ottavat oma-aloitteisesti meihin yhteyttä. Meidät parkkihalliinsa tilaavat yritysasiakkaat pystyvät tarjoamaan myös lisäarvoa omille asiakkailleen: sillä välin, kun he istuvat neuvottelussa, me puhdistamme heidän autojensa sisustat.
Ota yhteyttä, niin me putsaamme sinunkin autosi!